Ärilahing
Ettevõtluse kiirkursus ühe tunniga.
"Ärilahing" loodi ja tehti kättesaadavaks projekti "Ettevõtlusõppe mängu "Ärilahing" mängukomplekti ning juhendi edasiarendus ja digitaliseerimine ning tasuta kättesaadavaks muutmine" raames. Projekti rahastati Euroopa Sotsiaalfondist.

Ettevõtluse kiirkursus ühe tunniga.
"Ärilahing" on grupile disainitud praktiline ja mänguline formaat ettevõtlikkuse ja ettevõtlusõppe harjutamiseks reaalajas digitaalsete õppevahenditega.
60 min
Struktureeritud õppemäng
13+ vanusele
Loodud III kooliastme, kutsehariduse ja gümnaasiumi õpilastele
15 - 100 osalejat
Ideaalne läbi viia 20-40 osalejaga, kuid sobib ka suurematele gruppidele
Mida õpitakse?
Kiirkursuse käigus õpetatakse
  • Äriidee leidmist
  • Ideede vormistamist tooteks
  • Väärtuspakkumist ja müüki
  • Tootele hinna määramist
  • Suhtlemis- ja arutlemisoskust
  • Dokumenteerimist
Kuidas alustada?
1
Loo konto
Liitu ja saa ligipääs Bizplay Akadeemiale
ja kursustele
2
Tutvu, kuidas mängu korraldada
Bizplay Akadeemias on juhendajale kursus, mis selgitab kuidas mäng käib.
3
Korralda esimene mäng
Planeeri aeg, kutsu õpilased ja alusta mänguga
Ärilahing on tasuta!
Kliendid meist
  • Anneli Kütt
    majandus- ja ettevõtlusõpetaja, ettevõtja
    Minu hinnangul on suurim väärtus, et õpilased õpivad suhtlemist ja müügitööd. Analüüsivad, miks läks nii nagu läks ja mida saaks paremini. Kasutan seda ettevõtluse tundides äriideede genereerimisel ja müügitöö harjutamisel.
  • Diana Tandru
    majandus- ja ettevõtlusõpetaja
    Arendab mitmeid kompetentse. Minul jääks kasutusse ettevõtluse tunnis, kus aitab leida koostööpartnerid, õpetab kokkuleppeid tegema ja nende täitmist jälgima, jmt müügiga seotud tavapäraseid tegevusi
  • Kadri Haavandi
    informaatika- ja majandusõpetaja, endine karjäärispetsialist
    Mäng sobib hästi kõikidele, ka mitte majandusõppe õpilastele, sest ülesehitus on lihtne. Arvan, et seda on kerge siduda eesti keele, inglise keele, ühiskonnaõpetusega.
  • Aive Kaldra
    ajaloo ja ühiskonnaõpetuse õpetaja
    Väärtuseks on, et noored on suunatud kogu mängu vältel iseseisvalt otsustama ja tegutsema, peavad tegema meeskonnatööd ja saavutama kokkuleppeid ning tegevus toimub nende endi nutiseadmete abil.
Aita õpilastel, märgata tugevusi ning kasvatada enesekindlust!
"Inimesed, kes räägivad nõrkustest, räägivad tugevustest, mida on kasutatud vales kohas." Mats Soomre KoostööKunstiKooli juhtivtreener

Me usume, et koolirõõmu ja tööõnne kasvatamiseks on vaja igal inimesel leida koht, kus saab oma tugevusi iseenda ja teiste heaks tööle panna.

Soovime anda oma panuse, et muuta õpetamine personaalseks, loomuomaseid tugevusi toetavaks ning enesekindlust kasvatavaks põnevaks seikluseks. Teeme iga päev tööd, et meie programmide läbiviijad oskaksid luua õpiruume, mis aitavad arvestada õppija isikupäraga.

Ettevõtlikkus tähendab julgust algatada, otsustada ning võtta vastutus. Selleks on võimeline ainult ennastjuhtiv inimene, kes on saanud väga palju katsetada ja eksida ning oma vigadest õppida. Sinu abiga saame luua igasse kooli simulatsioonilabori, kus on turvaline ja toetatud keskkond katsetada inimeseks olemist.

Made on
Tilda