Kuidas meie hinnastamine käib?
1
JUHENDAJA
On mängu läbiviija, kellel on ligipääs mängujuhenditele, toetavatele lisamaterjalidele ja koolitusprogrammidele Bizplay Akadeemias.

Kuidas saan juhendaja ligipääsu?
2
MÄNGURAKENDUS
On mängujuhtimise tööriist, millega luuakse igale õpilaste grupile oma virtuaalne mänguruum.

Kui palju maksab mängu korraldamine õpilaste grupile?
3
MÄNGUKOMPLEKT
On korduvalt kasutatavad mängumaterjalid, millega luuakse füüsiline mänguruum.

Kust ma saan mängukomplekti?
Ligipääs Akadeemiasse ja mänguplatvormile:
TASUTA
Ideaalne prooviperioodiks
0 €
  • Piiratud õppematerjalid
  • Iseseisev õpe
PROOVI
Kui palju maksab mängu korraldamine õpilaste grupile?
TASUTA
Mängud mida saad korraldada ilma igakordselt tasu maksmata:

Ärilahing
Minu raha
Kust ma saan mängukomplekti?
Mõeldud kõige väiksematele, 5-9 aastastele. Isikliku rahaga ümberkäimise õppimiseks
Sissejuhatus pere finantsidesse ning ettevõtluse põhialustesse 7-12 aastastele
Ettevõtluse, majanduse ja maksunduse õpetamiseks, 12-16 aasta vanuselt
Korduma kippuvad küsimused
Levinud küsimused, mida inimestelt kuuleme
Kas teil on ka tasuta sisu?
Meil on ka tasuta mänge. Näiteks Ärilahing. Tasuta mängu mängimiseks peab õpetaja siiski looma Bizplay Akadeemias konto ja läbi tegema mängu läbiviimist selgitava kursuse, mis on samuti tasuta.
Kes maksab komplektide ja tasuliste mängude eest?
Eeldatavasti on meie kliendiks haridusasutus, kes soovib meie mänge oma õppetöös kasutada. Klientide seas on erinevaid praktikaid, kus rahastus leitaks oma eelarvest, kirjutatakse projekt või kaasatakse lapsevanemaid ja kohalikke toetajaid.
Kas õpetaja peab maksma Akadeemia eest ise?
Õpetaja võib tasuda oma liikmelisuse eest ise. Aga enamasti on tasu maksjaks kas haridusasutus, koolipidaja või keegi kolmas.

Küsige julgelt eripakkumist, kui ühest koolist või piirkonnast on rohkem huvilisi.
Aita õpilastel, märgata tugevusi ning kasvatada enesekindlust!
"Inimesed, kes räägivad nõrkustest, räägivad tugevustest, mida on kasutatud vales kohas." Mats Soomre KoostööKunstiKooli juhtivtreener

Me usume, et koolirõõmu ja tööõnne kasvatamiseks on vaja igal inimesel leida koht, kus saab oma tugevusi iseenda ja teiste heaks tööle panna.

Soovime anda oma panuse, et muuta õpetamine personaalseks, loomuomaseid tugevusi toetavaks ning enesekindlust kasvatavaks põnevaks seikluseks. Teeme iga päev tööd, et meie programmide läbiviijad oskaksid luua õpiruume, mis aitavad arvestada õppija isikupäraga.

Ettevõtlikkus tähendab julgust algatada, otsustada ning võtta vastutus. Selleks on võimeline ainult ennastjuhtiv inimene, kes on saanud väga palju katsetada ja eksida ning oma vigadest õppida. Sinu abiga saame luua igasse kooli simulatsioonilabori, kus on turvaline ja toetatud keskkond katsetada inimeseks olemist.

Made on
Tilda