Ettevõtlik pere
Praktiline õppemäng, mis arendab ettevõtlikkust ning õpetab rahatarkust.
Mis on perefirma? Kuidas käib säästmine?
"Ettevõtlik pere" on praktiline õppemäng, mis selgitab kuidas toimib perefirma, kuidas perega raha säästa ja milline on edukas meeskonnatöö?
Komplekt + rakendus
Õppekomplektile lisaks kasutatakse ka digitaalset mänguplatvormi
7-12a vanusele
Eakohased teemad I ja II kooliastme õpilastele
15 - 25 osalejat
Ideaalne läbi viia keskmise kooliklassiga
Mida õpitakse?
Igal perel on suur unistus, mille täitumiseks tuleb perel ühiselt raha säästa. Mängijad hakkavad tööle pereettevõtetes, mille raha teenitakse firma tooteid/teenuseid müües. Töö tegemise eest makstakse palka ning perekonna raha kulub eluks vajaliku peale nagu toit, riided, eluase jm.
Mille arvelt raha säästa, et pere unistus saaks täidetud?
  • Kuidas käib säästmine?
  • Vajadused, unistused, eesmärgid
  • Kuidas teha pere eelarvet?
  • Mis on perefirma?
  • Miks müük on oluline?
  • Mille eest makstakse palka?
Mängu eesmärk on luua ettevõtluspädevust arendav keskkond, mis toetab ettevõtlusalase terminoloogia kasutamist, sotsiaalse- ja suhtluspädevuse ning matemaatikapädevuse arengut.

Rollimängu käigus õpivad noored tundma ja kasutama oma loomuomaseid tugevusi.
Motiveeritud õpilased
Loominguline keskkond, tõetruu tegevus ning mängulisus teevad kogemuse lõbusaks ja kaasahaaravaks.
Lõimitud õppeained
Oskuslikult juhitud mäng tekitab mängijates palju uusi küsimusi, vajaduse teha selgeks asjad, mida mängus ei osanud ja soovi korduvalt uuesti oma võimekust mängus testida.
Praktilised oskused
Rollimäng loob seosed päriseluga, toob välja teemad, mida on vaja harjutada, et liita teadmised oskustega ning treenib ettevõtlikku ellusuhtumist.
Kõik mänguks vajalik...
...ühes karbis
Mängukarbist leiad korduvalt kasutatavad materjalid, millega luua füüsiline mänguruum. Ettevõtete kirjeldused, hinnakirjad, müügiarvestuse lehed ja mängurahad.
...ja digivahendis
Mängurakendus on mängujuhtimise tööriist, millega luuakse igale õpilaste grupile oma virtuaalne mänguruum. Virtuaalses ruumis on mängijale pangakonto ja ülesanded, mis võimaldavad juhendal jälgida ning mõjutada mängukulgu, raskusastet ja tulemusi.
Kuidas alustada?
1
Liitu Bizplay Akadeemiaga
Bizplay Akadeemia on keskkond õpetajale.
2
Tutvu, kuidas mängu korraldada
Bizplay Akadeemiast leiad kõik juhendid mida vajad, et mänge läbi viia

3
Vii läbi esimene mäng
Planeeri aeg, kutsu õpilased ja alusta mänguga
Kliendid meist
  • Anneli Kütt
    majandus- ja ettevõtlusõpetaja, ettevõtja
    Minu hinnangul on suurim väärtus, et õpilased õpivad suhtlemist ja müügitööd. Analüüsivad, miks läks nii nagu läks ja mida saaks paremini. Kasutan seda ettevõtluse tundides äriideede genereerimisel ja müügitöö harjutamisel.
  • Diana Tandru
    majandus- ja ettevõtlusõpetaja
    Arendab mitmeid kompetentse. Minul jääks kasutusse ettevõtluse tunnis, kus aitab leida koostööpartnerid, õpetab kokkuleppeid tegema ja nende täitmist jälgima, jmt müügiga seotud tavapäraseid tegevusi
  • Kadri Haavandi
    informaatika- ja majandusõpetaja, endine karjäärispetsialist
    Mäng sobib hästi kõikidele, ka mitte majandusõppe õpilastele, sest ülesehitus on lihtne. Arvan, et seda on kerge siduda eesti keele, inglise keele, ühiskonnaõpetusega.
  • Aive Kaldra
    ajaloo ja ühiskonnaõpetuse õpetaja
    Väärtuseks on, et noored on suunatud kogu mängu vältel iseseisvalt otsustama ja tegutsema, peavad tegema meeskonnatööd ja saavutama kokkuleppeid ning tegevus toimub nende endi nutiseadmete abil.
Aita õpilastel, märgata tugevusi ning kasvatada enesekindlust!
"Inimesed, kes räägivad nõrkustest, räägivad tugevustest, mida on kasutatud vales kohas." Mats Soomre KoostööKunstiKooli juhtivtreener

Me usume, et koolirõõmu ja tööõnne kasvatamiseks on vaja igal inimesel leida koht, kus saab oma tugevusi iseenda ja teiste heaks tööle panna.

Soovime anda oma panuse, et muuta õpetamine personaalseks, loomuomaseid tugevusi toetavaks ning enesekindlust kasvatavaks põnevaks seikluseks. Teeme iga päev tööd, et meie programmide läbiviijad oskaksid luua õpiruume, mis aitavad arvestada õppija isikupäraga.

Ettevõtlikkus tähendab julgust algatada, otsustada ning võtta vastutus. Selleks on võimeline ainult ennastjuhtiv inimene, kes on saanud väga palju katsetada ja eksida ning oma vigadest õppida. Sinu abiga saame luua igasse kooli simulatsioonilabori, kus on turvaline ja toetatud keskkond katsetada inimeseks olemist.

Made on
Tilda